Bemærk venligst, at vi ikke tilbyder gratis retur; gebyrer.


Retur

Er det muligt at returnere min ordre? Ja, det er muligt.

Hvis du ikke er tilfreds med de varer, du har bestilt, har du mulighed for at returnere dem inden for 30 dage efter modtagelsen.

I dette tilfælde skal ordren opfylde følgende betingelser:

  1. Ordren indeholder stadig alle de relevante dele, komponenter, og emballagen er ankommet nøjagtigt som produktet.
  2. Normal håndtering af produktet er tydelig, brud på grund af uforsigtig håndtering er udelukket.
  3. Produkter, hvor hygiejnen er vigtig, er blevet grundigt rengjort, inden returprocessen starter.
  4. Produktet har vist sig at være defekt umiddelbart efter modtagelsen.
  5. Vi er berettiget til at opkræve forsendelsesomkostninger fra kunden.
  6. En retur vil blive behandlet inden for 7 arbejdsdage, og hvis betingelserne er opfyldt, vil returneringen blive officielt anerkendt inden for denne periode.

Vi forbeholder os retten til at afvise returnerede varer, hvis vi har mistanke om, at varerne er blevet brugt eller beskadiget uden vores egen skyld.

Hvordan kan jeg returnere min ordre?

Hvis din ordre opfylder ovenstående betingelser, skal du gøre følgende for at starte returneringsprocessen:

  1. Send en mail til: info@nordiskmode.dk
  2. Sørg for, at e-mailen indeholder følgende oplysninger:
    • Ordrenummer
    • Årsag til returanmodningen
    • Foto af produktet i tilfælde af brud
    • Fornavn og efternavn på kunden
    • Kundens adresse

Vi taler derefter med dig og giver dig returadressen. Behage ikke sende returen til afsenderen. Vi sender dig den korrekte adresse, efter du har anmodet om det. Kunden er ansvarlig for forsendelsesomkostningerne ved returnering af produktet.

Fortrydelsesret

Forbrugeren har fortrydelsesret i henhold til nedenstående bestemmelser, hvis forbrugeren er en fysisk person, der indgår en juridisk handel med formål, der ikke overvejende har tilknytning til dennes kommercielle eller erhvervsmæssige aktivitet.

Afbestillingsbetingelser

Fortrydelsesfristen er 14 dage fra den dag, hvor du eller en af ​​dig navngivet tredjepart (som ikke er transportøren) modtog eller accepterede de sidste varer.

Da vi arbejder med et fuldautomatisk system, bliver ordrer eksekveret, så snart de er afgivet. Derfor kan vi ikke afbryde forsendelsesprocessen indtil levering, så tilbagebetaling er ikke mulig ved modtagelse af varerne.

For at udøve din fortrydelsesret skal du informere os (Butiks navn) via en klar erklæring (f.eks. via e-mail) om din beslutning om at fortryde denne kontrakt.

Fortrydelsen er gennemført, når vi har modtaget varen. Omkostningerne ved returnering af varerne afholdes af køber.

Rekord for forsendelser i transit

Da vores varer sendes fra Asien, kan der være længere transittider, som vi ikke har kontrol over. Hvis varerne allerede er på vej til dig, er det ikke muligt at fortryde. Vent venligst, indtil du har modtaget varerne, og returner dem derefter til os. Du kan naturligvis informere os på forhånd om din aflysning.

For at garantere den hurtigst mulige returnering, beder vi dig venligst sende os en forsendelsesbekræftelse.

Konsekvenser af tilbagetrækning

Hvis du fortryder denne kontrakt, skal vi refundere alle betalinger, vi har modtaget fra dig, undtagen leveringsomkostninger (inklusive eventuelle ekstra omkostninger som følge af, at du har valgt en anden leveringsform end den billigste standardlevering, der tilbydes af os), uden forsinkelse og senest inden for fjorten dage den dag, hvor vi modtager besked om din fortrydelse og modtagelse af varerne.

Til denne tilbagebetaling vil vi bruge det samme betalingsmiddel, som du brugte til den oprindelige transaktion, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt med dig. Du vil i intet tilfælde blive opkrævet for denne tilbagebetaling.

Alle returneringer vil blive sendt til vores centrallager i Asien på kundens regning.